Wednesday, December 22, 2010

Tag dari Diariez and mengetag kyra lola, corat coret shu, moomot mitmot, tentang gotulah and mimiqaqa.....

wah nie second time kowt aku di tag....adikku D tag aku ari isni baru ri nie aku tengok...huhuhu lambat nyer aku...hehehehe...ok D thanx sebab tag akak, siap kate blog chumel lg....hehehehe...thnx ye dik syg....
ok start la sesi nak menjawab soklan yang di tag...

1. pendapat tentang blog dari mata hati:
okay belog???? hurmmm belog adalah satu medium dimana ia membenarkan aku untuk menulis, berkongsi cerita dan mengkepoh di alam cyber...yela aku nie kn penyegap...hahahaha...

2. tunjukkan gambar dekstop anda: 
adoila....dekstop aku boring jak.....tp dah ditanya of kos la kene jwb...














3.snap gambar anda sekarang (tak kira dalam apa jua keadaan):
gila siot soklan nie...dibuatnyer org tuh tak pakai baju....tp sebagai seorang muslimah harusla aku pakai tudung dulu yek...




4.Adakah anda pernah kehilangan barang kesayangan. apakah?
aku ni banyak hilang barang sebab aku nie agak pelupa....tapi barang yang paling aku tak lupe ialah iron aku hilang ketika aku last sem di kolej...time tuh tuhan sajalah yang taw betapa sakitnya ati aku...balik dari kelas tengok2 irom aku takder...sampai ke sudah tak jumper...aku agak org unibina tu yang amek, tapi tu agak la jek...yang aku heran nape la iron aku sorng je yang hilang sedangklan iron member2 aku pun sume letak kat luar.terang2 lagi nampak...hish betul la...

5.Three word to describe si Dia (If u have any):
memang de pun...hahahaha...and bakal husband lagi u...dalam masa terdekat nie kita org nak kawen...ucap tahniah cepat...HHEHEHEHE.....my DD adalah seorang lelaki yang kool, die jarang mara tp skali marah hancus I...die agak pengongkong la gak, over protective, demanding andyang paling ketara die adalah lone ranger..hahahaha and I LOVE PERUT BOYOT DIER.......HEHEHEHEH

6.anda selalu memasak?kali terakhir?
soklan mencabar kewibawaan nie....hahahaha aku da lama tak masak la sejak aku duk umh makcik aku....lau aku duk umh leh kata ari2 aku masak, yela masak kuih pun leh kire masak la jugak....hahahahaha..

7.tag 5 blogger yang comel + sweet.....
aku nak tag........


suker?....
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. tahnah3x....kawen nnti jgn luper jmput D...insya-allah d akn dtg...hmm....thankzz

    ReplyDelete