Sunday, December 05, 2010

Hp rosak....duit maner?????

ye dengan ini aku nak bgtaw bahawasanyer Hp aku dah rosak dua2 skali..hai....lau nak baiki pun duit gak nak beli bru pun duit gak...hurmmm pe la aku nak buat nie????de saper2 nak bagi aku pinjam hp dier tak??hahahaha...biler pikir sal duit nie, mau jadi biol aku.. ntah maner ntah aku nak cekau duit...mintak kat ayah???dah cakap da n ayah aku cakap die ngah tak der duit...mintak kat mak??memang tak la, mak aku bukan kojer pun...amek dari bank???akaun simpanan aku pun tinggal baper jek, dengan nak praktikal lagi kn...hurmmmm...agak sakit aku sem nie..kalau dlu aku boleh relaks sebab duit aku cukup nak tampung belanjer aku n aku der simpan tuk praktikal gak...akan tetapi disebabkan perkara yang tak dapatv dielakkan aku terpaksa menggunakan duit tuh...takper la farhana blajar hidup susah ckit, jangan nak senang jek..after abis praktikal memang confirm aku kene keje, yela nak cari duit kan...okla daaaaa...

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment