Thursday, December 16, 2010

Lamer giler aku tak online..ini semua disebabkan b.band aku yang berada di tangan DD…haish..oh ye luper nak cakap kat korg aku dah strat praktikal da ari isnin ri tuh..1st day masuk cuak giler la, masuk lambat  hehehe(1st day da wat pasal kan)…2nd day aku EL…hehehehhe….3rd day aku wat keje yang samer cam 1st day.  And  today is the 4th day, still doing the same thing…AKU BOSAN LA….hari2  news paper cutting dari kul 9 sampai la kul 12 ke 12.30 ke pastu aku takder keje da…lau nak keje pun aku mintak kat staff2 kat sini, jawabnyer  wat keje admin la….hurmmm…journal aku pun bosan hari2 bende samer jek…camner aku nak dapat markah cmnie??? Academic supervisor aku mesti ingat aku tak wat keje, ATOI BETUL LA…. Guys, any suggestion on that?????  Aku tepon mdm zai, die kte naper tak kol dari 2nd day, leh mintak tukar…ne la aku nak taw leh tukar…sekali lagi ATOI LA but then the staff here is very nice towards me, even though la aku nie penyengap nak mampus,love them sebab bg aku tunjuk ajar……..arghhh enough bout that…

Nie nak masuk citer len lak,heheheh…happy sikit,eh silap2 hepi banyak…semalam pas keje my DD datang amek aku, and then kiteorg peg imam KFC kat pertama, da abis mam tak rase nak balik lagi so gi jalan2 kat SOGO…memang langkah kanan kiteorg gi, SOGO wat sales perfume…HEAVEN YOU…hehehehee… so aku ngan my DD pun meround la, wat survey tuk barang hantaran..heheheh jgn jeles yek…penink pale aku bau semu perfume tuh,memang kat kdai perfume betul la…yela kan da name pun sales perfume, pe la aku nie…kat situ de la 3  wangian nie yang aku suker,1 dari VERSACE BRIGHT CRYSTAL,1 dari HUGO BOSS,ORANGE and 1 lagi bari ne ntah aku tak inGAT.  Memang marvelous wa cakap lu..harga die fulamak, my DD cakap murah, I cakap agak mahal la, tapi my DD cakap lau takder sales jangan harap nak dapat harga tuh..betul gak…perfume branded kan memang mahal…tapi rugi, kiterorg tak leh beli perfume tuh semamlam sebabnyer my DD tak bawak budget..ahahahah..pastuh tuh kiteorg balik umh la…yela dari layan frust kat situh kan..hehehe

K la nak kne masuk meeting kowt kul 2.30 satg so chow dulu k….


                                                       VERSACE BRIGHT CRYSTAL

                                                               HUGO BOSS,ORANGE



suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment