Sunday, December 05, 2010

blogwalking.....

Hari nie aku nak wat dua entry, td dah buat 1 and sekarang 1 lagi...dalam aku tenagh pergi menyinggah ke blog orang aku jumper la 1 blog nie.. blog die simple but dier nyer artwork smart seyh...giler teringin nak der bakat cam dier...oh and dier gak der wat tutorial sal photoshop...aku follow tak???ala beb for sure la aku follow..1st tgk jek, mind aku dah nyanyi DIGI tuh, ala yang 'I WILL FOLLOW U' tuh...die wat photoshop tuh jadi cam kacang giler (da lame aku tak guner ayat kacang nieh), yela nak dibandingkan dgn aku yang rase photoshop tuh giler pro...tutorial dier wat aku nak men ngan photoshop jek sekarang nieh tp sedyh la...sebab per??? sebab kat pc umh aku tak der adobe...download???1 kojer la plak weyh...ok fine aku taw korang akan cakap nak seribu daya tak nak seribu dalih kan...hahahaha tiber2 aku teringat la plak pada member and junior aku zahin and misha..hehe...eh luper lak aku nak gitaw per namer dier, namer dier ezhan...ezhan nie gak der wat design header tuk blog..harga baper tuk header tuh korg kene tanyer sndiri la...ok la nak g usha blog dier lagi, kat sini aku bagi link blog die k..ezhan-artwork....

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment