Saturday, December 04, 2010

lamernyer tak update....

ok its been a while since aku last update blog aku nie...almaklumlah, aku ngah sibuk wat assigment tuk praktikal aku.. sebut sal praktikal, pejam celik pejam celik lagi seminggu jek aku akan pegi praktikal...takut weyh, yela aku nie mane der experience kojer langsung..abis SPM dlu tuh aku amek lesen kete n then terus masuk kolej..nmpakkn betapa aku nie sangat la innocentnyer sal dunia kojer nie..hahahaha...biler pikir balik giler takut la tp aku kene get through nie klau aku nak grad...spe tak nak grad kn so aku kene la work hard nak dapat high impression dari supervisor aku..hehehehe...oh ye, semalam aku kol orang yg incharge amek dak praktikal nie, en fitri namenyer.. dari sorenyer aku agak die nie dalam 25 above la but hey i can be wrong kan...ok2 stop Farhana, awak tuh nak praktikal jangan menggatal lak k...insyaAllah la tak, sebab my heart kan dah fix pada yang sorg tuh jek, wlaupun betapa sakitnyer la aku..heheheh...neways, entry nie brief jek sebab aku tak taw nak tulis per dah, pasnie aku nak concentrate nak edit blog aku..daaaaaaaa sumer...

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment