Friday, November 12, 2010

Part 1 N 2..

very well, entry today is all about how I envy towards others and plus der la ckit ckit pasal len...

part 1.
Tak tahu nape, aku kadang-kadang rase envy ngan orang sekekliling aku... 
Tak kisah la in terms of aper pun.janji envy la... 
Tapi mostly dlm study and relationship??study tuh sangat la betul yer, sbb aku slalu ngat jadi second dari orang len..sometimes aku pikir kn, aku akan selamanya jadi second ker???
Okey aku taw yang ner kenal aku for sure la akan cakap aku nie tak taw nak bersyukur. 
aku bersyukur but then teringin gak raser nak jadi yang first...
so nampaknyer aku mmg kener study lg hard la kn...
okeyh azam baru tuk exam kali nie.(org awal tahun wat azam, ko akhir thn bru nk wat azam)..
Nak wat cmner, awal tahun aku tersangat la nakal lagi..hehehehe...
okeyh aku azam nk dpt sumer A...
yeyeyeyeye...

part 2.
semalam de member aku panggil aku hadiah (spe yang bace novel Hlovate jek yang taw)...
aku tersangat la rse gembira di hati walau pun tuh bkn la name betul aku...
yela tak pernah lagi kowt org panggil aku hadiah..
even my BF pun tak der nak panggil aku hadiah..
the word HADIAH tuh means a lot to me..
when that someone call me hadiah, it shows that as if aku nie betul betul hadiah taw..
kembangnyer la time tuh...
okeyyyyyyyy...
stop....
nama awak nur farhana liyana...
bukan nawal yek..so stop berangan.
tapi aku tak kisah, name nawal tuh aku akan tetap abadikan dalam hidup aku
N
aku nak leatk name nawal tuh kat sumer namer anak aku...
hehehehe



suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment