Thursday, November 04, 2010

FREEDOM...

Finally, kelas pukul 1.30 petang tadi merupakan kelas terakhir aku sebagai dak diploma..walaupun tak betul betul abis sebagai dak diploma, atleast aku dah tak yah nak serabut pasal attendance kelas lg(wlaupun lepas nie serabut sal attendance kerje la hahaha). aku dah berjaya melalui liku-liku di kolej denagn baik, walaupun de gak la masalah kat kolej nie. tp hidup tak lari dari masalahkan. kalau orang yang tak der masalah tuh, bek tak yah hidup la, coz tak der warne betul la hidup dier...suker suker kau jek kan nak ngutuk orang..pedehal, nie kan blog aku, lagipun tu tuk general..hahaha, sory la sumer bahase agak tidak sopan yer...tetttttttt... tapi papehal pun aku still de final exam lagi yang tak lepas, so lepas nie concentrate kat final yer cik farhana...buat betul betul taw..u'r family count on you..and for my frenz, i wish u all good luck in ur exam..we really need to ace this.insyaAllah kiter sumer akan success ye bebeh sumer.... GIRLS POWER!!!!!!!!! P/S: tajuk post aku sering tak kene ngan entry la...hurm???cmner ntah bak buat??

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment