Thursday, November 11, 2010

I'm Sorry and Thank You.

hari nie sumer entry aku nak sedeyh sedeyh jek..sebab aku memang ngah sedeyh..dah terlalu lamer aku berendam air mata..aku dah xsanggup mcm nie dah..aku bukan jenis gurl yang akan senang senang tinggalkan pakwe dier, aku sangat susah untuk melepaskan dan aku akan bergantung pada orang tuh selagi die tak minta aku pergi dari hidup dier.mungkin der yang pasan entry nie mcm relate ngan entry sebelum nie n YES korang memang betul. sumernye kerana dier.

member member 1 skolah ngan aku ramai cakap yang aku bertuah sebab dapat dier, dulu aku pun raser cam tuh dan aku pun still raser cam tuh skunk. aku memang bertuah sebab dapat dier, tapi keadaan kiterowng dah tak macam dulu. aku paham yang dier ngah serabut, sakit and aku memang nak kene jaga hati dier. N skunk aku raser penat, dier mrah, bengang ngan aku. 
aku taw sebab per dier marah and dier marah bende yang betul just aku tak leh terime care dier jek.Dier marah sebab aku kau malam, tp aku bukan sajer sajer nak kua malam, aku pegi jamuan, 1 kelas siap der lecturer lagi tak campo pun.dier marah sebab aku suker keluar pegi jalan jalan, windows shopping. tapi dier tak leh paham naper aku suker wat cam tuh. aku wat camtuh sebab aku nak survey barang and wat perbandingan harga and kadang kadang sebab bende tuh mahal sangat so aku hanya leh tgk sajer. aku bukan orang kayer yang leh beli barang barang mahal sangat. lau aku beli barang mahal pun, mmg aku sayang giler bender tuh. tapi tak per sebab aku syang dier, oleh itu kat entry yang terbuker nie, aku nak mintak maaf kat dier.


To My Ever Dearest DD, 
I'm so so sorry for:
  • not listening to your advice to leave my teenage world.
  • for making you angry.
  • for making you sick.
  • for making your life hard
  • for making you spent your money on me.
And I would like to thank you for:
  • making my life happier.
  • accept me for who I am.
  • showing me the most precious thing in this whole wide world that is love.
  • and the most important thing is just being there for me.
for all that I'M SO SORRY AND THANK YOU VERY MUCH.





suker?....
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. sabar ye along.
    hope dea akan faham along dgn lebih mndalam lg.
    don't give up dear.

    ReplyDelete