Saturday, October 30, 2010

THANK YOU

aku nak mulakan entry aku kali nie dengan waaaaaaaaaaaaaaaaa lame giler aku tak post any entry... boleh pulak kan aku nak wat cam tuh kan...tapi pikir balik per aku kesah, nie kan blog aku...kekekekekeke...
dalam duk bizi ngan assignmnet menimbun pun nak post entry gak...yela kalau asyik belajar jek tak ke macam aku tension siot lak nanti kan.muahahahaha..Dalam sedar tak sedar, dah nak abis dah tahun 2010 nie, dan aku pun da nak abis da belajar kat kuantan...siyesly, aku akan rindukan segala-galanya kat sini. yang paling penting I'll miss my damn best frenz here...lepas nie pegi praktikal mesti dah jarang jumper..for sure aku akan sangat rindu dengan mereka- mereka ini..aku akan rindukan kegilaan dengan korg sumer, disaat kiter suker buat planning last-last minute pun nak pegi mane-mane, tak masuk lagi wat assignment las minute nyer..hahahaha..giler la kan..aku akan rindu sangat saat aku menggedix ngan korg, kiter pegi shopping sakan, karok sakan n yang tak boleh blah pegi overnite di Teluk Cempedak yang takder per pun sebenarnyer...dan disaat kiter menjerit terkejut, beruk maen aci cak ngan kiter kt TC. tak luper gak kejadian dikejar beruk kat tangga KOOP..sumer tuh kejadian aku tak akan luper kan...huaaaaaaa..aku nak menangis la, aku tak nak berpisah la ngan korg..korg la tempat aku luah sumer bende,..dan yang plaing penting aku nak ucapkan trime kasih kat korang sebab:
  • sudi jadi kawan aku.
  • sudi dengar rase hati aku.
  • tahan ngan pangai aku yang ntah macam per jek nie.
  • buat aku happy dan gelak macam orang gilak.
  • ajar aku banyak bende yang aku tak tahu.
oleh itu saya
NUR FARHANA LIYANA INGIN MENGUCAPKAN RIBUAN TRIMER KASIH KEPADA ANDA SEMUA FOR JUST BEING THERE IN MY LIFE. THANK YOU GURLSSS

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment