Thursday, October 14, 2010

bila perasaan dipendam agar tiada sesiapa yg terluka......

dah lame aku tak post entry kan....
hurmmm...
tibe tibe jek ari nie aku nak post....
ari nie aku sdeyh sgt sgt.....
ntah la mgkin mara pun der gak....
ntah la....
nie psl org yang aku amat syg selain famly n member member aku....
ntah kenape, ak rase sekarang aku mcm makin jauh jek dari dier...
dah dekat braper bulan kiteowg gado....
aku tak taw naper....
tapi aku sdeyh sgt sgt la.....
aku syg dier, tp tlg la jgn buat aku
hilang nyawa....
hilang kawan....
hilang nafas.....
aku hanya sekadar ingin merasa hidup solo sebelum aku mejadi seorg isteri....
agar nanti aku ader sumthink yang akan aku nachat kn pada anak anakku...
agar aku boleh memberi amaran atau nacihat pada mereka tentang dunia luar...
dunia yang penuh dgn ragam manusia.....
agar mereka boleh jadikan pedoman....
hanya itu pinta ku untuk mu sayang.....
tolonk la sygku.....
hurmmm :(

suker?....
www.tips-fb.com

1 comment: