Tuesday, December 01, 2009

semalam dalam sejarah........

semalam, aku keluar bersama dia..... insan yang amat aku ssyang selain family aku...... pada mulanya aku amat gembira bila memikirkan aku akan keluar bersama dia..... aku tidak menyangka kegembiraan aku itu akan tergugat dengan perkara yang dia memberitahu kepadaku...... aku tergamam...... sesungguhnya aku tidak tahu apa yang seharusnya aku lakukan..... atau apa yang seharusnya aku beri sebagai tindak balas..... aku terdiam..... kerana sekiranya aku berkata-kata, aku tahu aku tidak akan dapat menyembunyikan kesedihan ku kepada dia..... aku mahu menjadi kuat untuknya..... aku mahu menjadi tabah untuknya...... aku mahu membahagiakan dia...... sehingga ke akhir hayatnya..... biarpun aku tidak tahu apa yang akan terjadi padaku sekiranya dia tidak lagi berada disampingku.... utuk memikirkanya sahaja pun, aku sudah cukup takut.... inikan pula untuk membayangkannya..... aku tidak mahu kehilangan dia..... kerana dia adalah segala-galanya bagiku.... andainya dia pergi, maka dia akan membawa seluruh jiwa ragaku bersamanya..... lalu bagaimana aku mahu hidup tanpa jiwa dan ragaku??????? oleh itu aku akan lakukan apa yang terdaya bagi ku untuk terus memastikan dia berada disampingku...... MOGA allah mendengar rintihan ku ini.... love...... lea farhana.....

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment