Wednesday, October 14, 2009

Doaku 'jika ak jatuh cinta'

petikan ini diebrikan kpd ak drpd seseorg....

Bismillahirahmannirrahim......

Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta,
cintakannlah ak pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintai mu...

Ya Muhaimin,
Jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yanghatinya tertaut padaMu,
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana,
Jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatimu.....

Ya Rabbul Izzati,
Jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan mu...

Ya Allah,
Jika aku menikmati cinta kekasihmu,
jgnlah kenikmatan itu melabihi indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu....

Ya Allah,
Jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
jgn biarkan aku tertaih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu....

Doaku...
MOGA KITA SAMA2 BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT....


suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment