Tuesday, August 04, 2009

see how borink I am today......

this is the secong time I'm writting in my blog...
bkn ke nmpk sgt aku nie dh borink thp gaban....
arghhh ak xnk blik kolej mlm nie......
npe ek ak rse xsdap ati,aku rse cm de bnde buruk je akn jd.....
OMG hope it's not about my Bf....
pliz god don't let sumthing bad happen to him....
seriously, i don't what else to write anymore....
arghhhh...............
oh yeah, tdd de sorg mamat tu anta msg kat aku,mne die dpt no bru aku pun aku xtaw....
eh sdar la dri tu,aku xnk kat ko la.....
even lau aku xde Bf skrng nie pun aku xkn pilih ko la....
don't ask me why...
you know why.....
it's becoz u already have a WIFE n KIDS........
n I DON'T WANNA GET INVOLVE WITH YOU ANYMORE.....
PLEASE LEAVE ME ALONE YOU ******.......

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment