Saturday, May 22, 2010

my Lovely DD

Assalamualaikum....

Muhammad Izzuddin, a friend, a boyfriend, most probably my future husband....

segalanya tentang dia adalh sungguh istimewa... bagiku die adalah seorg lelaki yg menjadi idaman stiap gadis kerana perwatakannya dan peribadinya....apabila die syang akan seseorg itu, die akan cuba sedaya upayanya untuk memastikan org ksygn nya happy....dan aku sgt brtuah krn memiliki hatinya...dia sgt memahami ku lebih dari org len bahkan lebih dri keluarga ku sendiri.... biarpun kadang2 aku nie trlampau mengada2 nak itulah, nak inilah tp die ikt slagi mana die bleh ikt kehnadak aku..... aku rasa aku nie mcm jhat sgt lah, yelah mntak itu ini kat die,mcm amek ksempatan la plak...tp aku sgt menyanyangi die...DD, itu yg aku pggl die skrg. sje nk tukar sbb rse boring pggl abg, die pun pasrah jer...hehehe...skrg nie DD syg dlm proses bli hartanah (sbb aku nie ngada-ngada suh die bli) heheheh...tp aku suh brsebab, sbbnyer aku nk nnt famli ak senang lepas aku kat DD...ak yakin hanya DD yg trbaik utk ak, sbb hanya die je yg leh thn pngai aku yg extreme manja nie...hahahahah...i really hope that this relationship will end well, bcoz never cross my mind to live without my DD.... i realy do love u and i extremely, deeply fall in love with you syg.... after what we've been through, what u've been through, it's time for us to live a hppy life..

May God bless us...


glitter-graphics.com


suker?....
www.tips-fb.com

1 comment: