Friday, December 24, 2010

TAG AGAIN............

WAHHHHH....AKU DAPAT TAG LAGI......cakap nak gah kan....hish hish hish budak nie baru dapat tag macam dapat award lak...lantak aku la kan nak heboh or not....ok la this time tag dari my junior UNA.........ok start la sesi menjawab tagging......

1) Adakah anda rasa anda HOT?
 HOT????of kos la tak sebabnyer aku duk dalam air-cond...hikhikhik...ok2, siyesly aku memang la tak hot sebab aku ni manis...muahahahaha...perasan giler dak nie...haish shooo ni blog aku la suka hati aku la nak cakap per pun kan...an an an an..

2) Update wallpaper yang anda gune sekarang?
pe ke jadahnyer soklan ni....siyes aku tak paham soklan ni....so aku ignore je la yek....

3) Cerita bout this wallpaper.
so disebabkan soklan yang no 2 tuh aku ignore so soklan nie pun aku tak jawab la k...

4) Kali terakhir makan pizza?
hokoloh......memang soklan yang aku rasa aku jawab camni....dah brape lama da aku tak makan pizza sampai tahap yang aku memang tak ingat la....huhuhuh sorry yep una....

5) Lagu terakhir yang anda dengar?
aku ngah dengar lagu CHECK YES JULIET.....muahahaha...love this punk rock...............

6)Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
ape ek????tengah menaip la untuk tag ini...hahahha....selain tu aku ngah tunggu blog fotokiter  loading...lambat tul la tenet nie....

7) selain nama sendiri anda di panggil dengan nama ape?
muahahahaha.....ALONGGGGGGGGGG...sebab aku ni along ceti haram..hahahha...

8) Tag lagi 5 orang.
9)Siapa orang no 1 ngan anda?
 miss ficqa mishee..

10)katakan sesuatu pada orang no 5.
oh my junior yang diingati...hahahhaah

11) no 3 ada hubungan dengan siapa?
hahahaha lala ko nak jawab ke aku nak jawab????hahaha

12)bagaimana pula dengan no 2?
she's solo rite now...sape nak sila la contact 01********...
13)katakan cinta kepada orang no 4.
oh my kyra how could you dump me for bo...huh.....hahahahaha
14) berikan 4 fakta yang anda tau tentang orang yang anda tag?
we are best frenz, D is my junior..we are all love karok...hahahahand we all love  hanging out together and be ikan sardin hahahaha...

suker?....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment